Eersel: 0497 - 517616 | Oirschot: 0499 - 574887 | info@bloxverbeek.nl

Een werkdag van Judith!

Hoe ziet mijn dag eruit en wat zijn mijn werkzaamheden?

Om 08:15 kom ik op kantoor en natuurlijk groet ik eerst even mijn collega’s. Daarna haalt een van ons een drankje voor iedereen. Zelf start ik de dag met een heerlijke kop koffie! ☕️

Eenmaal aangekomen op mijn werkplek start ik alles op en rond 08:30 start mijn werkdag. Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van de administratie van onze klanten. Zo verwerk ik alle bankafschriften en de inkoop- en verkoopfacturen die onze klanten hebben aangeleverd met behulp van hun eigen persoonlijke digitale postbussen. Door deze digitale postbus komen hun facturen op de juiste plek terecht en kunnen wij facturen gemakkelijk inzien als hier vragen over zijn. Met behulp van onze automatiseringsmogelijkheden kunnen onze klanten op een eenvoudige wijze hun administratie aanleveren en is er voor hen meer tijd om dingen te doen waar ze goed in zijn, namelijk ondernemen!

Samen met de klanten ga ik op zoek naar de beste manier van het aanleveren van de administratie. Dit kan variëren van het installeren de app van ons boekhoudpakket, tot het ontwerpen van de lay-out van een verkoopfactuur. Hiervoor laat ik onze klanten ook wel eens naar kantoor komen en zit ik samen met de klant aan tafel, super leuk!  Daarnaast verzorg ik de BTW-aangiften voor onze klanten en voer ik de jaarlijkse controles uit in voorbereiding op de jaarrekening. Als alles op de juiste manier is verwerkt start ik met het maken van de jaarrekening. Dit is eigenlijk het “eindproduct” waarmee de klant dan ook echt inzicht heeft in hoe hun jaar is verlopen. Als dit allemaal goed is gegaan maakt dit mij ook echt wel een beetje trots!

Wat vind ik het leukste aan mijn baan bij Blox & Verbeek adviseurs?

Bij Blox & Verbeek adviseurs hangt een erg ontspannen werksfeer. Omdat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar eigen planning, bepaal je zelf hoe je werkdag er die dag uitziet. Door de verschillende werkzaamheden bij Blox & Verbeek adviseurs is er voor mij elke dag een nieuwe uitdaging. Bij ons op het werk is er alle ruimte om jezelf te zijn en om je (persoonlijk) te ontwikkelen. Zo mogen wij verschillende opleidingen en cursussen volgen om beter te worden in ons vak. Dit is natuurlijk goed voor ons en voor onze klanten! 

Daarnaast hebben we een klein maar erg gezellig team. Iedereen kent elkaar daardoor goed en kun je met iedereen een leuk praatje maken. Ook daar is ruimte voor bij Blox & Verbeek adviseurs! Een aantal keer per jaar organiseren we uitjes of personeelsfeesten. Sinds kort hebben we ook een keer per maand een borrel. Meestal is deze op kantoor of op de gezellige markt in Eersel of Oirschot, maar we zijn ook wel eens bij een van de collega’s thuis gaan zitten! Dit laatste is ook echt wel kenmerkend voor de goede band die we onderling hebben.

Spreekt mijn werkdag je aan? Ik zet onze lekkere koffie vast klaar! Wie weet organiseren wij dan samen het volgende personeelsuitje! 😉

"*" geeft vereiste velden aan

Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 16 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 16 MB.

U bent van harte welkom

Blox & Verbeek adviseurs denkt graag met u mee

Heeft u vragen over een van onze diensten? Neem direct vrijblijvend contact met ons op.
De koffie staat klaar!

Sigarenmaker 3
5521 DJ  Eersel
Postadres
Postbus 112
5520 AC  Eersel

De Korenaar 39
5688 TS  Oirschot
Postadres
Postbus 112
5520 AC  Eersel

Blox & Verbeek adviseurs is aangesloten bij:

Volg ons

KvK: 17092384
AFM: 12006042
Kifid: 300.003252
BTW: NL8050.40.778.B01

© Blox & Verbeek adviseurs. All rights reserved. Ondersteund door Digi-Z.

© Blox & Verbeek adviseurs. All rights reserved.
 Support by Digi-Z.